Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΑΡΚΟΣ ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ






όταν το φεγγάρι αλλάζει το χρώμα του σε γκρι κρεμάει ένα φύλο αντρικό στο στόμα της νύχτας να την πονέσει
εκείνο που την πονάει είναι η ψυχή που φέρει το φύλο

τότε ακριβώς
τότε
ένας άντρας κρύβεται στο καπέλο μου

ζητάει να γίνω θαυματοποιός
να τον αποκαλύψω σαν Έρωτα

σύμφωνα με τις οδηγίες του μάγου
τον φιλάω
Παντού
να γίνει αέρας
σε δίνη

μέσα στο μπούστο μου
κρύβεται
ο αέρας
που είναι σώμα και πρόσωπο και χείλη
και ένας
περήφανος
ορθωμένος
φαλλός

ζητάει να αποκτήσω
τέσσερα στήθη
να θηλάζει τέσσερις ρόγες
να φωλιάζει σε δύο αγκαλιές
να γεύεται διπλά δαγκώματα
και δύο γλώσσες να
του πλένουν το δέρμα

ω τι καλά
εγώ η κόκκινη βασίλισσα
κι εγώ η βασίλισσα η άσπρη
σύμφωνα με τους κανόνες
στο σκάκι
της σαρκός

ποιά θα κερδίσει;
ποιά θα κερδηθεί;

επείγεται και
μία τρίτη
η μωβ βασίλισσα
που γράφει Ποιήματα
και ζει
στην Ποίηση Της

τώρα γίνομαι τρεις

-είναι το βασιλόπουλο που
για χάρη του
αυνανίζεστε
τις νύχτες
λέει η μάντισσα και
γελάει και
λάμπει το χρυσό της δόντι
σαν μικρό ικρίωμα

είναι το Ποίημα αυνανισμός;

είναι αυτός
είναι αυτός
ο άντρας
ο αέρας
ο έρωτας

ο αέρας είναι

το Ποίημα είναι

είμαι
για χάρη Του

οι δύο γυναίκες εγώ
η κόκκινη
και
η λευκή

η πρώτη αιμορραγεί
ανακτά τα έμμηνα
της νεότητας
κι η δεύτερη
είναι
εν ζωή
νεκρή

το Ποίημα είναι η μωβ

σχίζεται
ξαναγράφεται
ξανά βασίλισσα

ο άντρας
ο έρωτας
αἐρας είναι

το Ποίημα είναι
και ο άντρας
φαλλός
στυλογράφος
που γράφονται
τα καλύτερα
στα δάκτυλά μου
ανάμεσα


Ισμήνη Λιόση


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ ΣΤΟ FACEBOOK


Δεν υπάρχουν σχόλια: