Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ




Όταν θα βγεις από το νοσοκομείο
Άφησέ με να επιστρέψω στη ζωή σου
Δεν αντέχω αυτό που κάνεις
Είμαι ερωτευμένος με τα μάτια σου
Κι όταν βγαίνεις από το μπαρ των ραντεβού
Θα είμαι εκεί για να ξαναγυρίσω στη ζωή σου
Δεν αντέχω αυτό που κάνεις
Είμαι ερωτευμένος με τα μάτια σου
Αχ, δεν αντέχεται αυτό που κάνεις
Μερικές φορές δεν μπορώ να αντέξω εσένα
Και αυτό με κάνει να σκέφτομαι εμένα
Την εμπλοκή μου μαζί σου
Αλλά είμαι ερωτευμένος με αυτή τη δύναμη που δείχνει μέσα απ’ τα μάτια σου

Τριγυρνάω σε φούρνους όλη την μέρα
Υπάρχει μια έλλειψη γλυκύτητας στη ζωή μου
Και υπάρχει πόνος μέσα
Μπορείς  να το δεις στα μάτια μου
Ω, υπάρχει πόνος μέσα
Μπορείς  να το δεις στα μάτια μου
Που με κάνει να αναλογίζομαι συχνά
Ότι έχω χάσει την υπερηφάνειά μου
Αλλά είμαι ερωτευμένος με αυτή τη δύναμη που κατοικεί στα μάτια σου

Ζεις σε ένα απ’ αυτά τα σύγχρονα διαμερίσματα
Λοιπόν, έχω τρομάξει μία δύο φορές
Την τελευταία φορά που περπάτησα στο δρόμο σου
Έτρεχαν δάκρυα στα μάτια μου
Άκου, οι δρόμοι
Που τόσο καλά γνωρίζουμε όλοι
Μας βοηθούν να κλαίμε όταν είμαστε μόνοι περασμένα μεσάνυχτα
Κι εσύ δεν τους αγαπάς;
Που έχεις τα μάτια σου;
Αχ, δεν αντέχω αυτό που κάνεις
Μερικές φορές δεν μπορεί να σταθεί
Και αυτό με κάνει να σκέφτομαι εμένα
Πώς μπορώ να ασχολούμαι τόσο μαζί σου
Αλλά είμαι ερωτευμένος με αυτή τη δύναμη που φανερώνεται μέσα στα μάτια σου

Τώρα ... ο κόσμος σου
Είναι όμορφος
Θα πάρω το μετρό για να προάστιό σου κάποτε
Θα αναζητήσω τα μέρη που ήταν μαγικά
Για το αθώο κοριτσίστικο μυαλό σου
Τώρα, σαν μικρό κορίτσι
Θα πρέπει να ένιωθες υπέροχα
Ακόμα ζηλεύω τα παλιά σου αγόρια
Στα προάστια μερικές φορές
Και όταν περπατάω στο δρόμο σου
Μάλλον δακρύζω
Δεν αντέχω αυτό που κάνεις
Μερικές φορές δεν σε αντέχω
Και αυτό με κάνει να σκεφτώ για μένα
Που  ασχολούμαι συνέχεια μαζί σου
Αλλά είμαι ερωτευμένος με αυτή τη δύναμη που φανερώνεται μέσα απ’  τα μάτια σου

Έτσι ... όταν βγεις από το νοσοκομείο
Άσε με να ξαναγυρίσω κοντά σου
Δεν αντέχω αυτό που κάνεις
Αλλά είμαι ερωτευμένος με τα μάτια σου


Song: Hospital
Singer:  Jonathan Richman & The Modern Lovers
From the album: The Modern Lovers, Beserkley Records (1976)
Μετάφραση: Σταύρος Σταυρόπουλος






1 σχόλιο:

Teteel είπε...

Τι ωραίο τραγούδι!