Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

ΑΝ ΚΛΕΙΣΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ




Μωρό μου νιώθω τόσο φοβισμένη μέσα μου
Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω
Είναι αγάπη αυτό που έχω στο μυαλό μου
Ή είναι απλώς φαντασία;

Ο παράδεισος είναι στην παλάμη του χεριού μου
Και  περιμένει εδώ για σένα
Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω
Με μια τραγική παιδική ηλικία;

Αν κλείσω τα μάτια μου για πάντα
Θα παραμένουν άραγε όλα αναλλοίωτα;
Αν κλείσω τα μάτια μου για πάντα
Θα μείνουν όλα ίδια;

Μερικές φορές είναι δύσκολο να κρατηθώ
Πολύ δύσκολο να κρατηθώ απ’ τα όνειρά μου
Δεν είναι πάντα αυτό που φαίνεται
Όταν έρχεσαι πρόσωπο με πρόσωπο με μένα

Είσαι σαν στιλέτο
Που χώνεται στην καρδιά μου
Και δοκιμάζεις το αίμα από την λεπίδα μου
Όταν κοιμόμαστε
Θα μου προσφέρεις καταφύγιο
Στο θερμό και σκοτεινό τάφο σου;

Αν κλείσω τα μάτια μου για πάντα
Θα παραμένουν άραγε όλα αναλλοίωτα;
Αν κλείσω τα μάτια μου για πάντα
Θα μείνουν όλα ίδια;

Θα με πάρεις επιτέλους;
Όχι, δεν μπορώ να αντέξω τον πόνο
Θα με εμπιστευόσουν ποτέ;
Όχι, δεν θα ξανανιώσω ποτέ το ίδιο

Καταλαβαίνω ότι ήμουν σκληρή μαζί σου
Ξέρω ότι σου έχω πει ψέματα
Αν θα μπορούσα να έχω μόνο μία ακόμη επιθυμία
Θα σκούπιζα τις αράχνες από τα μάτια μου

Αν κλείσω τα μάτια μου για πάντα
Θα παραμένουν άραγε όλα αναλλοίωτα;
Αν κλείσω τα μάτια μου για πάντα
Θα μείνουν όλα ίδια;

Κλείσε τα μάτια σου
Κλείσε τα μάτια σου
Πρέπει να κλείσεις τα μάτια σου για μένα


Songwriter: Lita Ford
Duet with Ozzy Osbourne

From the album: Lita (1988)
Μετάφραση: Σταύρος Σταυρόπουλος

Lyrics © RCA Records



Δεν υπάρχουν σχόλια: