Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΟΝΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΓΩ




Εγκατέλειψα τα παιδιά μου
Και έτρεξα μακριά απ’ τη γυναίκα μου
Τώρα θα αφήσω κι εσένα, μωρό μου
Το κάνω σε όλη μου τη ζωή
Έκλαψαν όλοι τη νύχτα που έφυγα
Λοιπόν, σχεδόν όλοι το έκαναν
Το μικρό μου αγόρι κρέμασε το κεφάλι του
Έβαλα το χέρι μου
Πέρασα το χέρι μου γύρω από τον μικρό του ώμο
Και είπα ακριβώς αυτό:
Απλά θέλω να πονέσεις όπως εγώ

Θέλω να πονέσεις όπως εγώ
Θέλω να πονέσεις όπως εγώ
Αλήθεια το θέλω, ειλικρινά, έντιμα

Αν είχα μια ευχή
Ένα όνειρο που ήξερα ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί
Θα ήθελα να μιλήσω σε όλους τους ανθρώπους του κόσμου
Θα στεκόμουν εκεί, σε κείνη την πλατφόρμα
Πρώτα θα τραγουδούσα ένα δυο τραγούδια που ήθελα
Στη συνέχεια, θα σας πω τι θα έκανα
Θα μιλούσα στους ανθρώπους και θα έλεγα
Είναι ένας τραχύς, βάναυσος κόσμος
Είναι ένας σκληρός, σκληρός κόσμος

Λοιπόν, ξέρετε
Όλα τα πράγματα δεν πάνε πάντα όπως τα σχεδιάζουμε
Όμως υπάρχει ένα
Υπάρχει ένα πράγμα που έχουμε κοινό
Και είναι κάτι που ο καθένας μπορεί να το καταλάβει
Να τραγουδάς μέχρι τα πέρατα του κόσμου

Θέλω μόνο να πονέσεις όπως εγώ
Θέλω να πονέσεις όπως εγώ
Θέλω να πονέσεις όπως εγώ
Αλήθεια το θέλω, ειλικρινά, το θέλω ειλικρινά

Songwriter: Randy Newman, I want you to hurt like I do
From the album: Land of dreams (1988)
Μετάφραση: Σταύρος Σταυρόπουλος




Δεν υπάρχουν σχόλια: