Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

ΦΟΝΟΣ



Μηνάς Σεμερτζιάν, Ερωτικό, 1981, Ιδιωτική συλλογή



Μετεβλήθη εντός μου
και ο ρυθμός του κόσμου

Γεώργιος Βιζυηνός, Στίχοι του φρενοκομείου


Κρυώνω. Τα τσιγάρα μου. Πάρε. Σίγουρος. Μπουφάν. Κύριος Νίκος. Οίδε. Μέθυσα. Πρόσεχε. Νύχτα. Μη. Σ’ αγαπώ. Το ψέμα. Λούτρινε. Τέσσερα. Ατιμία. Μίλα μου. Σύντροφος. Γλώσσα. Κρεμάω. Όχι. Ναι. Φυλαχτό. Σιωπή. Δέρμα. Απαγόρευση. Το νοσοκομείο. Νεκροταφεύω. Νι. Άξος. Τίποτα. Χέρια. Ανοίκεια. Το ψέμα. Περιμένεις. Αναμονή. Αποφασίζει. Πίστευα. Χρόνια. Έλεος. Κενό. All those moments. Tous ces moments. Ecce momenta. Οι στιγμές. Μου. Παγώνομαι. Πολιτεία. Στάση. Άγαλμα Παλαμάς. Κεράσι μου. Φονεύω. Μαχαίρι. Για πάντα. Ονειρεύτηκα. Δηλητήριο. Στόχος. Αδιάφορη. Έρωτας. Το ψέμα. Ζευγάρι. Γάντια. Αποτύπωμα. Άκαρδο. Πρωινό. Άμμος. Σπίτι. Απόσταση. Θέλω. Πάγος. Μάτια. Ζωγράφου. Αλυσίδα. Νεκροί. Νεκρή. Εν αγνοία μου. Φωνές. Χωλαίνω. Πλήγωσε. Μέσα. Βαθύ. Τέλος. Επιτέλους. Ποτέ. Πλατεία. Θολή. Όνειρα. Σκέφτομαι. Λέξη. Αγκάλιασέ με. Εγώ. Αγκάλιασέ με. Το ψέμα.  Κενό. Έρασμος. Λύκος. Σκοτώνομαι. Εκκλησία. Δρόμος. Αόρατη.  Ανήθικα. Θάλασσα. Μόνη. Μνήμη. Φόρεμα. Ξάπλωσε. Αγάπη μου. Χρόνος. Μεθυσμένος. Χωρίζει. Ντροπή. Αναισθητικό. Επισκευάζει. Ανακαλώ. Παιχνίδι. Πονάω. Φωτογραφία. Πλαστικά. Απουσιάζει. Στιγμές. Το ψέμα. Κέρδος. Πάρε με. Συγγνώμη. Γκρεμός. Δεν ακούστηκε. Βιβλίο. Κενό. Γενέθλια. Πάντα. Ποτέ. Άνθρωπος. Υπανθρωπεύω. Υπανθρώπινο. Πέρα. Ήμαρτον. Επειδή χωρίς. Τέχνη. Το ψέμα. Δεν έχω. Δεν υπάρχει. Οικογένεια. Φόνος. Φόνος. Νεκροθάφτες. Άγιος Χρυσόστομος. Γιάτρισσα. Παναγιά. Φύλαξε. Ελιγμός. Γυναίκα. Εικόνα. Όχι. Φιλί. Το ψέμα. Αρρώστια. Εαυτός. Μέλλον. Παιδί. Φως. Έσβησε. Σαββατοκύριακο. Συνήθεια. Συνήθισε. Έσβησε. Παραμύθι. Νησί. Κυριάκος. Άγιοι. Ολομόναχοι. Εκδρομή. Σώμα. Ιερό. Δήμητρα. Άδης. Κάτω. Άδης. Χρέος. Άδης. Ευγνώμων. Δεν ήρθε. Πόνος. Δεν ήρθε. Πάντα. Δεν ήρθε. Νεκρή. Νεκροί. Νέκρωσα. Νεκρώσιμος. Νέκρα. Νεκρεύω. Τελευταία. Δώρα. Όχι. Το ψέμα. Η απόδειξη. Αδιαφόρησε. Φορώ. Σε. Ζεύγος. Ερήμην μου.  Στο τέλος.  Ινδιάνοι. Νταβίντ. Θα στα στείλω. Πες. Εκπομπή. Κάποιος. Κανένας. Πες. Ασέλγεια. Σεξ. Πες. Φορτώνει. Εκπομπή. Ντροπή. Διακόπτης. Διακόπτω. Τα φώτα. Σβήσε. Δρόμοι. Κλειστοί. Ολοένα. Ένα. Μόνο. Αίμα. Προσήλθε. Τακούνια. Θολή. Σε σχέση. Το ποτάμι. Μακριά. Παίρνει. Με παίρνει. Ένοχη. Ταυτότητα. Σκοτεινιάζω. Ο κόσμος. Δεν. Φόνισσα. Κρύο. Ποτέ. Πρόσωπα. Μάσκες. Φόνισσα. Γίνονται. Άλυτα. Το ψέμα. Αίνιγμα. Σε σκεπάζω. Απορροφήθηκε. Με σκοτεινιάζει. Ακόμα. Άνοιξέ μου. Χάνω. Άνοιξέ μου. Προδίδει. Βυθός. Βουλιάζουν. Μάτια. Ασύστολα. Άνοιξέ μου. Μετά. Το ξημέρωμα. Το ηλιοβασίλεμα. Τα μεσάνυχτα. Τον κόσμο. Δεν υπάρχει. Ξηλώνεται. Λίγη. Πολύ. Λίγη. Δεν υπήρξε. Θα θυμάμαι. Ναι. Το ψέμα. Πάντα. Ευχαριστώ. Βραβείο. Νεκρού. Νεκρός. Πυρ. Κοράκι. Δεν γίνεται. Never more. Η ζωή. Αλήθεια. Το αληθινό. Never more. Άνθρωπος. Ανθρώπινο. Παν. Pas. Ποτέ. Ψυχή. Μου. Μου. Τους. Όχι.

Never more.
Never more.

Never more.

[απόσπασμα θεατρικού μονόλογου με τίτλο ΦΟΝΟΣ για Το Θέατρο Του Ανύπαρκτου Κόσμου, που θα κυκλοφορήσει, ελπίζω,  στα τέλη του χρόνου. Ένα ακόμα βιβλίο μετά. Πριν το τέλος.}


Δεν υπάρχουν σχόλια: