Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΚΑΛΥΨΕ ΜΕ





Οι καιροί είναι δύσκολοι τώρα, όσο πάει γίνονται σκληρότεροι
Αυτός ο παλιός κόσμος είναι τραχύς και αγριεύει κι άλλο
Κάλυψέ με,  μωρό μου, έλα, κάλυψέ με
 
Έψαχνα για έναν σύντροφο που θα έρθει μέσα σε όλα και θα με καλύψει
Υποσχέσου μου, μωρό μου, ότι δεν θα τους αφήσεις να μας βρουν
 
Κράτα με στην αγκαλιά σου και ας αφήσουμε την αγάπη μας να μας τυφλώσει
Κάλυψέ με, κλείσε την πόρτα και κάλυψέ με
Αναζητούσα έναν σύντροφο που θα έρθει μέσα σε όλα και θα με καλύψει

Έξω βρέχει, το χιόνι μας οδηγεί
Μπορώ να ακούσω τον άγριο ​​άνεμο να φυσάει
Σβήσε το φως, αμπάρωσε την πόρτα
Δεν ξαναβγαίνω εκεί έξω άλλο

Έξω όλος ο κόσμος προσπαθεί μόνο να πετύχει
Λοιπόν, έχω δει αρκετά, δεν θέλω να δω άλλο πια
 
Απλά κάλυψέ μου, έλα μέσα και κάλυψέ με
Το μόνο που ζητούσα ήταν ένα σύντροφο να έρθει μέσα

Και να με καλύψει


Lyrics by Bruce Springsteen
Video: The Boombox Hearts

Μετάφραση: ΣΣ

3 σχόλια:

ΜΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑΡΗ είπε...

...

Unknown είπε...

...
...

Διπλασιάζω τα αποσιωπητικά.
Για να με καλύψουν.

ΜΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑΡΗ είπε...

...

...

...

Τριπλασιάζω τα αποσιωπητικά για καβάντζα.