Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

ΘΥΣΙΑ




Αυτό το τραγούδι, αυτή η φωνή, αυτό το Πάσχα, είναι ο μοναδικός συνοδός μου στο ταξίδι που έχει φαίνεται ήδη ξεκινήσει. Το μακρύ και αέναο που με επιστρέφει οριστικά στις κατάρες μου. Ή στο τίποτα.  

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ



Γεσθημανή

Θέλω μόνο να σου πω
Αν υπάρχει ένας τρόπος
Να πάρεις αυτό το φλιτζάνι μακριά από μένα
Δεν θέλω  να δοκιμάσω το δηλητήριο του
Δεν θέλω να το νιώσω να με καίει
Έχω αλλάξει ξέρεις
Δεν είμαι τόσο σίγουρος πια
Όσο όταν αρχίσαμε
Τότε είχα την έμπνευση
Τώρα είμαι μόνο λυπημένος και κουρασμένος
Άκου σίγουρα έχω υπερβεί τις προσδοκίες σου
Προσπάθησα για τρία χρόνια
Που φάνηκαν σαν τριάντα
Θα μπορούσες να ζητήσεις  ποτέ τόσα πολλά
Από οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο;

Όμως αν πεθάνω
Να δεις το έπος μέσα μου
Και θα κάνουμε τα πράγματα που ζητάς
Άφησε τους να με μισήσουν να με χτυπήσουν να με πληγώσουν
Άφησε τους να με καρφώσουν στο δέντρο τους
Θα ήθελα να γνωρίσω τον Θεό μου
Θέλω να γνωρίσω τον Θεό μου
Θα ήθελα να δω
Θα ήθελα να δω τον Θεό μου
Θα ήθελα να δω τον Θεό μου
Γιατί πρέπει να πεθάνω άραγε;
Θα με προσέξουν πιο πολύ λες
Από ό, τι πριν;
Λες τα πράγματα που έχω πει και έχω κάνει
Να αξίζουν πια;

Αν πεθάνω ποια θα είναι η ανταμοιβή μου;
Αν πεθάνω ποια θα είναι η ανταμοιβή μου;
Πρέπει να γνωρίσω
Πρέπει να γνωρίσω τον Θεό μου

Γιατί γιατί πρέπει να πεθάνω;
Γιατί να πεθάνω;
Μπορείς να μου αποδείξεις τώρα
Ότι δεν θα θυσιαστώ μάταια;
Έλα δείξε μου λίγο
Απ’ το πανταχού παρών μυαλό σου
Δείξε μου αν υπάρχει ένας λόγος
Που μου ζητάς να πεθάνω

Είσαι πολύ πρόθυμος για το πού και το πώς
Αλλά όχι τόσο ζεστός στο γιατί
Εντάξει θα πεθάνω!
Κοίτα με μόνο να πεθαίνω!
Κοίτα με πώς πεθαίνω!
Απλά παρακολούθησέ με να πεθαίνω!

Τότε είχα ένα όραμα
Τώρα είμαι λυπημένος και κουράστηκα
Άλλωστε προσπάθησα για τρία χρόνια
Που μου φάνηκαν σαν ενενήντα
Γιατί φοβάμαι λοιπόν
Να τελειώσω αυτό που άρχισα;
Αυτό που εσύ άρχισες
Δεν το ξεκίνησα εγώ
Θεέ μου η θέληση σου είναι σκληρή
Αλλά εσύ κρατάς όλα τα χαρτιά
Θα πιω το πικρό φλιτζάνι σου με το δηλητήριο
Κάρφωσέ με στο σταυρό σου και κάνε με κομμάτια
Μάτωσέ με χτύπα με
Σκότωσε με πάρε με τώρα

Πάρε με
Πριν αλλάξω γνώμη


Singer: Ted Neely

Music by Andrew Lloyd Webber

Lyrics: Tim Rice


Μετάφραση: ΣΣ


(from Jesus Christ Superstar, 1970)








Δεν υπάρχουν σχόλια: