Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΜΠΛΟΥΖ






Το ένα μου χέρι
Είναι γεμάτο τρομαγμένα δωμάτια
Φτηνές χορδές
Από κιθάρες του δρόμου
Το άλλο γεμάτο νάρκες

Τις αφήνω πίσω μου
Με ένα μπλουζ
Δώδεκα μέτρα μακρύ
Για να καθαρίζω τις πόλεις
Διορθώνοντας στα πόδια μου

Εκείνα τα μικρά σκουπίδια
Άνω των εικοσιένα ετών

Σε κάτι καλύβες
Που θυμάμαι από παιδί
Έκρυψα τα τελευταία μου σχέδια
Για να είμαι σίγουρος
Ότι θα πεθάνουν καλά

Με τον θάνατο των Ινδιάνων

Όλα τα φιλιά φιλήθηκαν
Όλες οι αγάπες έχουν αγαπηθεί
Όμως τα καλύτερα ψέματα
Τα κράτησα για το τέλος

Ποτέ δεν είναι αργά
Για ένα καλό ρόλο
Στο θέατρο της μαγείας
Ενός ερασιτέχνη θαυματοποιού
Που συνεχίζει
Παρόλα αυτά

Να ποτίζει τα λουλούδια κρυφά
Κάτω απ’ το μαξιλάρι του



Προσοχή κήπος
Μην κινείστε

Τα άνθη είναι δηλητηριώδη και αόρατα
 

ΣΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια: