Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΑΓΑΠΗΣ Νο. 2

Την Μαρία Ροδοπούλου δεν την γνωρίζω προσωπικά. Με πήρε τηλέφωνο και μου εκδήλωσε την επιθυμία της να κάνει μια εκπομπή για μένα στο radiobubble. Ζήτησε την άδεια μου για να χρησιμοποιήσει κάποια αποσπάσματα από βιβλία μου και από κείμενά μου στην Ελευθεροτυπία. Της την έδωσα. Με ρώτησε αν προτιμώ κάτι, της είπα όχι. Τα αποσπάσματα που θα ακούσετε είναι από τα Το ροκ που παίζουν τα μάτια σου και Για όσο ροκ αντέχεις ακόμα (εκδ. Απόπειρα). Επίσης ένα κείμενο από την στήλη Νύχτα είναι, θα περάσει που διατηρώ στην Βιβλιοθήκη της Ελευθεροτυπίας. Έχει επιλέξει σκηνές παραληρηματικού ερωτισμού. Αυτή ξέρει καλύτερα. Εγώ την ευχαριστώ - όπως και την Βάγγη Χατζησταμάτη που τα απέδωσε - για την πρωτοβουλία και την αγάπη της.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΔΩ
http://www.radiobubble.gr/audio/user/1092

Δεν υπάρχουν σχόλια: