Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

ΕΡΩΤΑΣ ΣΕ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ


Εδώ και αρκετό καιρό γίνομαι δέκτης παραπόνων από πολλούς αναγνώστες που δεν βρίσκουν το βιβλίο μου Ο έρωτας θα μας κάνει κομμάτια. Καθώς συμμερίζομαι την απορία τους και καθώς τα περιστατικά όσο πάνε και πληθαίνουν, θέλω να πω τα εξής:

1. Το βιβλίο κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2010 και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους εξαντλήθηκε, άρα παραμένει εκτός κυκλοφορίας το τελευταίο εξάμηνο - για λόγους που δεν γνωρίζω και οπωσδήποτε ανεξάρτητους από την θέλησή μου.
2. Η προφορική συμφωνία μου με τον εκδοτικό οίκο προέβλεπε να επανακυκλοφορήσει το βιβλίο αμέσως μετά, δηλαδή τον Φεβρουάριο του 2011.
3. Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα κομβικό σημείο στην διαδρομή μου, καθώς "αναθεωρεί" την έννοια του σημερινού μυθιστορήματος, θρυμματίζοντάς το - άρα, η προσωρινή του έλλειψη, πλήττει, πρώτα και κύρια, εμένα.

Μέχρι να πραγματοποιηθεί η δεύτερη έκδοση - που είναι έτοιμη -, ως
ένα θερμό ανακλαστικό ανταπόκρισης από την πλευρά μου, αναρτώ εδώ τα βίντεο από τις τρεις τελευταίες παρουσιάσεις του βιβλίου: Στον Ιανό στις 9 Ιουνίου 2010, στο Floral στις 12 Οκτωβρίου 2010 και στο Passport στις 15 Δεκεμβρίου 2010.
Την βιντεοσκόπηση και την επιμέλεια της σελίδας του βιβλίου έκανε ο Σπύρος Δόικας (Translatum) τον οποίον και ευχαριστώ.


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=69073.msg274442#msg274442


Επίσης, η Μαρία Χρονιάρη, κατόπιν εγκρίσεώς μου, έχει δημιουργήσει ειδική σελίδα για το βιβλίο στο facebook, όπου θα αναδημοσιεύονται αποσπάσματά του.

http://www.facebook.com/#!/pages/%CE%9F-%CE%88%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%98%CE%B1-%CE%9C%CE%B1%CF%82-%CE%9A%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%9A%CE%BF%CE%BC%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%B1/266998673315555

Λίγη υπομονή ακόμα.


"Το τέλος του έρωτα είναι ο έρωτας"

Δεν υπάρχουν σχόλια: