Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ




Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα μπορούσες να με κάνεις να ιδρώσω
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα μπορούσα να κάνω το ίδιο σε σένα
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα γέμιζα από τέτοια επιθυμία
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα ένιωθα τόσο ντροπιασμένη
Εγώ και ο δράκος
Μπορούμε να διώξουμε όλον τον πόνο μακριά
Οπότε, πριν να τελειώσω τη μέρα μου
Θυμήσου...

Γλυκέ μου πρίγκιπα, είσαι ο μοναδικός

Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα έπρεπε να αποσυρθώ
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα έπρεπε να απέχω
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι όλο αυτό θα μπορούσε να αποτύχει
Κλείσε την τρύπα στη φλέβα μου
Εγώ και ο αξιόλογος φίλος μου
Μπορούμε να διορθώσουμε όλον αυτόν τον πόνο
Οπότε, πριν να τελειώσω τη μέρα μου
Θυμήσου...

Γλυκέ μου πρίγκιπα, είσαι ο μοναδικός

Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα έφτανα τόσο ψηλά
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα γαμούσες το μυαλό μου
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι όλο αυτό θα έληγε
Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι θα έσπαγες την αλυσίδα
Εγώ κι εσύ, μωρό μου
Είμαστε συνηθισμένοι στο να διώχνουμε τον πόνο μακριά
Οπότε, πριν να τελειώσω τη μέρα μου
Θυμήσου....

Γλυκέ μου πρίγκιπα, είσαι ο μοναδικός.

Είσαι ο μοναδικός, είσαι ο μοναδικός.

Lyrics: Placebo
Song: My sweet prince  
From the album: Without you I’ m nothing (1998)
Μετάφραση: Σ.Σ.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: