Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΣΟΥ






I.

Είμαι τόσο κουρασμένος
Με το αίσθημα της μοναξιάς
Θα φτάσω για σένα στη θάλασσα
Θα βουτήξει
Θα βρεθεί στα βαθιά
Πατημένη

Κι εγώ θα ακολουθήσω την κλήση
Από την μπλε μελωδία
Από εσένα
Ακίνητος

Πάνω από τον ωκεανό


II.


Νοιώθω την παρουσία σου
Μπαίνω μέσα της
Αφήνω την παρουσία σου να μπει μέσα μου
Να πάλλονται μαζί
Να λικνίζονται μαζί
Να χορεύουν μαζί
Σε οργασμικές κορυφές χαράς
Και πόνου που είναι ακόμα να έρθει
Που δεν είχαν γνωρίσει ποτέ προηγουμένως
Οι οργασμικές εκείνες κορυφές
Που έχουν σχέση με τη σιωπή
 

Τη νιώθεις να πέφτει σαν βροχή επάνω σου
Δεν την ψάχνεις, δεν την αναζητάς.


Έχω λάβει γνώση του συνόλου του αέρα που μετατοπίζει
Και θα στείλω την ψυχή μου για εσένα
Πάνω από τα βουνά
Μέσα σε δάση
Βαθιά σε ωκεανούς

Για να πιάσει μια αναλαμπή σου


ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΟΝΔΡΟΣ





Ι.



χρόνια περίμενε την αγάπη στο μπαλκόνι της. το μπούστο έξω βρεχόταν από τις νεροποντές. φαίνονταν οι ρώγες δαμάσκηνα. τα μαλλιά γέμιζαν χιόνια και κουτσουλιές περαστικών πουλιών. το φεγγάρι τις έτρωγε αργά τα κίτρινα μάτια της και γινότανε όλο και περισσότερο χρυσαφένιο. το πρόσωπο έγινε ένα με την πέτρα της πρόσοψης. από το στόμα της έβγαινε ένα μπλε κρινάκι. και στο αριστερό μάτι της έκτισε την φωλιά της μία οικογένεια χελιδονιών.

χρόνια έγινε η γυναίκα παράξενο σπίτι πια ακατοίκητο
άντρες στο εσωτερικό πηγαίναν κι έρχονταν
της σήκωναν το ροζ χιλιολερωμένο της φόρεμα
έμπαιναν μέσα της και εκσπερματώνανε
εκείνη εκεί ακίνητη στο παράθυρο περίμενε
νυχθημερόν
όλες τις εποχές
όλες τις ώρες

όταν η αγάπη έφτασε απρόβλεπτα
η γυναίκα είχε πεθάνει
παρ όλο που άντρες
πίσω στο δωμάτιο
αν και νεκρή

την γαμούσαν.


ΙΙ.


αγάπη μου σου είπα πως λατρεύω τα παλαιά παράξενα τραίνα; όχι; ε να στο λέω τώρα. αγόρασα ένα τέτοιο. με τα φαντάσματα όλων των παλαιών εποχών.

αγάπη μου το αγόρασα για σένα.
είναι ένα τραίνο χωρίς επιβάτες. ρημαγμένο. από χρυσαφιά σκόνη χιονισμένο. κάπου στο βάθος ακούγεται ένα τζαζ κάτι της ester fillips.

αγάπη μου δεν θα το καθαρίσω καθόλου. γιατί θα πεθάνουν οι αναμνήσεις του.
α να βρήκα και μία βαλίτσα λησμονημένη από τους καιρούς.
μέσα έχει ένα κουστούμι ανδρικό του περασμένου αιώνα. κι ένα γυναικείο καπέλο. όλο μωβ τούλια και τριαντάφυλλα πράσινα. κι έναν κισσό γιασεμιού για το σώμα μου. κι ένα μικρό περίστροφο που κρύβω από σένα.

αγάπη μου θα τα φορέσουμε και θα επιβιβαστούμε.
μας περιμένουν εκπλήξεις από το 1930 το 1950 και πριν πολύ πριν.

αγάπη μου θα είμαστε οι μοναδικοί επιβάτες
αγάπη μου θα είναι το σπίτι μας αφού είμαστε παντρεμένοι μαζί από πριν γεννηθούμε
κάθε βαγόνι κι ένα δωμάτιο
αγάπη μου ιδού το καφέ σαλόνι όπου θα πίνουμε τον καφέ
αγάπη μου ιδού το πράσινο σαλόνι όπου θα παίζεις τσέλο
αγάπη μου ιδού το μωβ σαλόνι όπου θα γράφουμε ποίηση
αγάπη μου ιδούτο κόκκινο σαλόνι που θα σου κάνω στριπ τιζ σε πορφυρό σκοτάδι
να μην φαίνονται οι ατέλειες του σώματος και οι πληγές οι ακρωτηριασμοί και το ότι είμαι μία γυναίκα τόσο υπέρσαρκη όχι δηλαδή της μόδας
όμως θα επιμένω να γδύνομαι και τα πέπλα μου να μην τελειώνουν για να νιώσεις ότι σε περιμένει η σάρκα μου.

αγάπη μου ιδού το κίτρινο σαλόνι όπου θα σου χορεύω ανατολίτικο που θα σου παίζω χειροκρόταλα και ντέφι
αγάπη μου ιδού το μαύρο δωμάτιο όλο φως που θα σε γδύνω
και θα γίνομαι η αποκλειστική πουτάνα σου
που θα φιλάω ολόκληρο το σώμα σου αρχίζοντας απ τα νυχάκια των ποδιών και το εσωτερικό των χεριών σου
που θα σου πιπιλάω τα δάκτυλα και θα γλείφω το πρόσωπό σου
αγάπη μου ιδού το βισσινί σαλόνι μετά όπου θα σου παραδίνομαι αμόλυντη παρθένα παρά τους σαράντα εραστές όλους σβησμένους για σένα
αφού είσαι ο πρώτος και ο τελευταίος μου

αγάπη μου τα σαλόνια δεν θα τελειώνουν
το σαλόνι της αγωνίας
το σαλόνι των εκπλήξεων
το σαλόνι των διαπληκτισμών
το σαλόνι των ξυλοδαρμών
το σαλόνι των ύβρεων
το σαλόνι μιας άλλης γυναίκας που θα την αγαπήσεις αργότερα
το σαλόνι ένός άντρα άλλου που θα ερωτευτώ μετά

και τέλος το σαλόνι όπου θα σε σκοτώσω και θα με σκοτώσεις

αγάπη μου
να τελειώσει επιτέλους αυτό
το μαρτυρικό ανεπανάληπτο ταξείδι

αγάπη μου μην απορείς
μόλις επιβιβαστήκαμε.

ΙΣΜΗΝΗ ΛΙΟΣΗ


Τα ποιήματα αναδημοσιεύονται από τα προφίλ τους στο facebook.



 



Δεν υπάρχουν σχόλια: