Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

ΓΥΝΑΙΚΑ



 

Κατάλαβες ότι υπήρξα χελώνα

στην προηγούμενη μου ζωή

Δε μιλούσα δεν περπατούσα

δεν απευθυνόμουν ούτε κατευθυνόμουν

Δεν άνοιγα

Δεν μπορούσα ούτε καν να μεταφέρω το παιδί στη θάλασσα

για να σωθεί

 

Το έβαζα στην πλάτη και προσπαθούσα να σας τραγουδήσω

«Το γιασεμί στην πόρτα σου γιασεμί μου...»

Δεν έβγαινε ρυθμός δεν έβγαινε λόγος

Μόνον κραυγές

άναρθρες και που και που λυγμοί

Μου χάιδευες ολόκληρο το σώμα σαν σε βρέφος

που πονά η κοιλίτσα του

Μάταια

Το παιδί χάθηκε

το νόημα

η Ιστορία.

 

Τώρα όμως μη ξεγελιέσαι

Στη κάθοδο στον Κάτω Κόσμο

βρήκα πέρασμα κρυφό

όπου πληρώνεις μ' ένα κομμάτι σάρκας

και σε ξαναβγάζουν στη φωνή

 

Τώρα είμαι ζώο νέο

χωρίς όνομα

που περπατά στης γης την αστραπή και λέει

 

Είμαι γυναίκα

 

Έλενα Τουμάζη 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: