Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

ΜΠΑΜ ΜΠΑΜ




Ήμουν πέντε κι ήταν έξι
Καβαλούσαμε άλογα φτιαγμένα από ξύλα
Φορούσε μαύρα, εγώ λευκά
Αυτή κέρδιζε πάντα τη μάχη

Μπαμ μπαμ
Με πυροβόλησε
Μπαμ μπαμ
Έπεσα στο έδαφος
Μπαμ μπαμ
Αυτός ο απαίσιος ήχος
Μπαμ μπαμ
Το μωρό μου με πυροβόλησε

Οι εποχές ήρθαν και άλλαξαν τον καιρό
Καθώς μεγάλωνα την έλεγα δική μου
Πάντα γελούσε κι έλεγε
Θυμάσαι τότε τα παιχνίδια μας;

Μπαμ μπαμ
Σε πυροβόλησα
Μπαμ μπαμ
Βρήκες στο έδαφος
Μπαμ μπαμ
Τι απαίσιος ήχος
Μπαμ μπαμ
Πάντα σε πυροβολούσα

Η μουσική έπαιξε και οι άνθρωποι τραγούδησαν
Μόνο για μένα
Οι καμπάνες της εκκλησίας ήχησαν

Τώρα έχει φύγει δεν ξέρω γιατί
Και μέχρι την ημέρα αυτή κλαίω κάποιες φορές
Δεν είπε καν αντίο
Δεν μπήκε καν στον κόπο να πει ψέματα

Μπαμ μπαμ
Με πυροβόλησε
Μπαμ μπαμ
Χτύπησα στο έδαφος
Μπαμ μπαμ τι απαίσιος ήχος
Μπαμ μπαμ
Το μωρό μου με σκότωσε


Songwriter: Nancy Sinatra, Bang bang
Artist: Raconteurs
Live in Montreal, Canada (2006)

Μετάφραση: Σταύρος Σταυρόπουλος




Δεν υπάρχουν σχόλια: