Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

ΑΟΥΤΣΑΙΝΤΕΡ





Ο θάνατος είναι η ερωμένη μου, τα όπλα είναι η γυναίκα μου
Η αναπνοή είναι ο μάρτυράς μου και οι δρόμοι είναι η ζωή μου
Απλά έκανα το μέλλον μου να μοιάζει τόσο καθαρό
Όσο ένα μαχαίρι
Μακριά στο δρόμο από το
L. A.

Ο ήλιος θερμαίνει τη σέλλα, την άμμο στα μαλλιά μου
Ψάχνοντας για νερό και ο ιδρώτας παντού
Μάθετε ότι πλησιάζω, μυρίζω ήδη τον υγρό αέρα
Δεν έχω γευτεί καφέ για μέρες

Όταν τα φύλλα θα πέσουν θα είμαι εγκλωβισμένος στο Νότο
Οι κυνηγοί θα κυνηγούν τον αουτσάιντερ
Όταν ο άνεμος παγώνει, όταν γερνάει ο ήλιος
Τίποτα δεν κρατά τον αουτσάιντερ

Μόλις σκότωσα έναν άνθρωπο
Σε μια πόλη με το όνομα η νύχτα πέφτει
Ανάθεμα κι αν θυμάμαι τι ακριβώς έγινε
Το χέρι μου κλονιζόταν, αλλά ο λόγος του ήταν οξύς
Πλήρωσα για την κηδεία του
 

Φαίνεται πως ποτέ δεν θα φτάσω στο Μεξικό
Με ακολουθούν σε κάθε μέρος που πηγαίνω
Βαρέθηκα να είμαι υποχρεωμένος
Να κρατώ χαμηλό προφίλ
Τι άλλο μπορεί να κάνει όμως ένας αουτσάιντερ;

Ξέρω ότι είναι κοντά μου, με πλησιάζουν
Δεν χρειάζεται να γυρίσω να δω
Απλά επιτρέψτε μου να είμαι ο αουτσάιντερ
Δεν είναι πολύ μακριά, υπάρχουν πάντα στο μυαλό μου
Δεν θα βρουν τον αουτσάιντερ
Τον αουτσάιντερ

Όταν τα φύλλα θα έχουν πέσει θα είμαι παγιδευμένος στο Νότο
Οι κυνηγοί θα στοιχειώνουν τον αουτσάιντερ
Όταν ο άνεμος παγώνει, όταν γερνάει ο ήλιος
Τίποτα δεν κρατά τον αουτσάιντερ

Αουτσάιντερ
Αουτσάιντερ

Songwriter: Ian Hunter, The outsider
From the album: You’re Never Alone with a Schizophrenic (1979)
Μετάφραση: Σταύρος Σταυρόπουλος





Δεν υπάρχουν σχόλια: