Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΑΙ





Και ο δρόμος γίνεται η νύφη μου
Έχω απογυμνωθεί από όλα, αλλά έχω την περηφάνια μου
Λοιπόν, αυτήν εμπιστεύομαι
Με κρατάει ικανοποιημένο και
Μου δίνει όλα όσα έχω ανάγκη

Και με τη σκόνη στο λαιμό μου ποθώ
Μόνο τη γνώση να σώσω
Σ’ ένα παιχνίδι που παραμένεις σκλάβος
Περιπλανώμενος αλήτης
Ενημέρωσέ με για το τι θες

Αλλά εγώ θα κερδίσω το χρόνο μου οπουδήποτε
Θα έχω το μυαλό μου ελεύθερο να μιλήσει παντού
Και θα τα επαναπροσδιορίσω όλα όπου κι αν βρίσκομαι
Οπουδήποτε κι αν περιφέρομαι
Όπου ακουμπώ το κεφάλι μου είναι σπίτι

Και γίνεται η γη ο θρόνος μου
Προσαρμόζομαι στο άγνωστο
Μεγάλωσα κάτω από αλήτικα αστέρια
Με τον εαυτό μου, χωρίς να είμαι ποτέ μόνος μου
Δε θέλω κανένα

Και οι δεσμοί μου είναι καθαρά αποκομμένοι
Όσα λιγότερα έχω τόσο περισσότερα κερδίζω
Μακριά στο ηττημένο μονοπάτι που βασιλεύω
Περιπλανώμενος
Αλήτης
Πες μου τι θες

Αλλά εγώ θα κερδίσω το χρόνο μου οπουδήποτε
Θα έχω το μυαλό μου ελεύθερο να μιλήσει παντού
Και δεν θα δίνω δεκάρα για τίποτα
Όπου κι αν περιφέρομαι
Όπου ακουμπώ το κεφάλι μου είναι σπίτι

Αλλά εγώ θα πάρω το χρόνο μου οπουδήποτε
Με το μυαλό μου ελεύθερο να μιλήσει
Θα βρω αυτό που ψάχνω οπουδήποτε
Οπουδήποτε κι αν περιφέρομαι
Όπου βάζω το κεφάλι μου είναι σπίτι

Σκαλισμένος πάνω στη πέτρα μου
Το σώμα μου ξαπλωμένο, αλλά εξακολουθώ να περιφέρομαι

Οπουδήποτε κι αν περιφέρομαι



Metallica, Wherever I May Roam
From The Black Album, Οκτ.1992
Μετάφραση: ΣΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια: