Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΙΑ




Ό,τι υπήρξε θα υπάρξει ξανά
Ό,τι χάθηκε δεν υπήρξε ποτέ

ΣΣ


Που να με πάρει, να το πάλι το φάντασμά σου
Ξανάρχεται
Αλλά αυτό δεν είναι ασυνήθιστο
Απλώς έχει πανσέληνο
Και αποφάσισες να μου τηλεφωνήσεις

Κάθομαι εδώ με το χέρι μου στο τηλέφωνο
Ακούγοντας την φωνή που είχα γνωρίσει
Κάνα δυο φωτεινά χρόνια πριν
Οδεύοντας κατευθείαν προς την πτώση

Όμως και οι δυο μας ξέρουμε
Τι μπορούν να φέρουν οι αναμνήσεις
Φέρνουν διαμάντια και σκουριά
Και οι δυο μας ξέρουμε
Τι μπορούν οι αναμνήσεις να φέρουν
Διαμάντια και σκουριά φέρνουν

Τώρα σε βλέπω ανάμεσα σε φθινοπωρινά φύλλα
Στα μαλλιά σου υπάρχει χιόνι
Τώρα χαμογελάμε από το παράθυρο
Του άθλιου ξενοδοχείου της πλατείας Ουάσιγκτον
Οι πνοές μας βγαίνουν σαν άσπρα σύννεφα
Σμίγουν
Και κρέμονται στον αέρα
Μιλώντας από την δική μου μεριά
Θα μπορούσαμε και οι δυο να είχαμε πεθάνει
Επιτόπου εκείνη τη στιγμή

Τώρα μου λες πως δεν νοσταλγείς πια
Βρες λοιπόν μια άλλη λέξη γι αυτό
Εσύ που ήσουν τόσο καλός στα λόγια
Και ήξερες πάντοτε να διατηρείς τα πράγματα ασαφή
Γιατί χρειάζομαι λίγη απ’ αυτή την ασάφεια τώρα
Όλα ξανάρχονται τόσο ξεκάθαρα
Ναι, σ’ αγαπώ πολύ
Κι αν μου προσφέρεις διαμάντια και σκουριά
Να ξέρεις πως έχω ήδη πληρώσει

Διαμάντια, διαμάντια και σκουριά
Διαμάντια, διαμάντια και σκουριά
Δεν θέλω άλλο

Διαμάντια, διαμάντια και σκουριά


Lyrics by Joan Baez: (Words and Music by Joan Baez)
Video: Judas Priest

Μετάφραση: ΣΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: