Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΕΝΑ ΠΙΑΝΟ



Πέμπτη μέρα. Το πιάνο μπορεί. Οι λέξεις όχι.

Σύντομα θα αποδειχτεί και θα αστράψει σαν αλήθεια η φωτιά που σημαίνει το τέλος.

Η νηστεία των λέξεων είναι το κείμενο. Η μουσική είναι το τέλος του κειμένου.

ΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ

Η ζωή με πρόδωσε για μια ακόμη φορά
Δέχομαι ότι κάποια πράγματα δεν θα αλλάξουν ποτέ
Έχω επιτρέψει στα μικροσκοπικά μυαλά σας να μεγεθύνουν την αγωνία μου
Και αυτό είναι που μου αφήνει μια χημική εξάρτηση με την πνευματική υγεία

 Ναι, είμαι σε πτώση… πόσο απόμεινε για να χτυπήσω στο έδαφος;
Δεν μπορώ να σας πω γιατί λύγισα
Έχετε αναρωτηθεί γιατί προτιμώ να είμαι μόνος;
Έχω πραγματικά χάσει τον έλεγχο;

Πλησιάζω σε ένα τέλος
Έχω συνειδητοποιήσει τι θα μπορούσε να ήταν
Δεν μπορώ να κοιμηθώ, έτσι παίρνω μια ανάσα
Και κρύβομαι πίσω από την πιο θαρραλέα μάσκα μου
Το ομολογώ: Έχω χάσει τον έλεγχο


Anathema, Lost control
Μετάφραση: Σταύρος Σταυρόπουλος


1 σχόλιο:

ΜΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑΡΗ είπε...

Το ομολογώ. Με αφήνεις πάντα εξαιρετικά άφωνη. Με λέξεις που μόνο σιωπή μπορεί να ντυθούν.